Allah aşkına modanisadan alışveriş yapıp da agt kuryeyle gelen var mı bugun teslim diyor akşama kadar bekleyin dedi yok aradım diyor araç arızalandı da diyor belki getiririm. Nette yorumlar çok kötü bu hafta içi gelmesi lazm 3-5 gün diyen var kızlar yarın getirirler mi başına gelen var mı