merve0128 ya sen aynı bizi yazmışsın nasıl kurtulacağız bu durumdan , ne yapsam olmuyor . Ne kadar çok ağlıyor . Dişi de çıkmadı . Ne yapacağımı bilmiyorum. Benim sürekli Gülen , kendi kendine uyuyan bebeğim gitti . Yerine sürekli ağlayan, uykuya geçişte hıçkıra hıçkıra bağıran ağlayan, mutsuz bir bebek geldi . Çok üzülüyorum çok ne yapacağız bilen varsa yardım etsin nolur (5 ay 14 günlüğüz )