Kızlar bebeğim 13 günlük bibs marka emzik almıştım ama tutmuyor. Öğürüyor emziği ve bugün ( markası nuk) biberona biraz kendi sütümü sağdım . Biberondan sütü verdim ama hiçbir şekilde tutmadı acaba daha alışkın olmadığı için mi tutamıyor yoksa zaten hiç biberon ve emzik emmeyecek mi ? Başına böyle gelen var mı?