Arkadaşlar herkese merhaba. Benim bir kedim var scottish fold tabby cinsi. Doğumdan 3 gün önce kızgınlığa girmişti ev de kalabalık olunca aldığımız petshopa vermiştik. Aralığın son haftası vermiştik. Kedim o zamandan beri ilk kez evine geldi 7 ay sonra. 4-5 gün oluyor eve geleli. Kedim bu 7 aylık süreç içerisinde 1 tane yavru dünyaya getirdi. Ve süt annelik yaptı. Emzirdiği o yabancı kediler mantarmış. Dolayısıyla kedime bulaştı. Hatta kocası mantar tedavisine dayanamadı daha fazla ve öldü. Kedim 2 kez mantar enfeksiyonu geçirdi. Şimdi sağlığı yerinde evinde güvende. 7 aylık da oğlum var çok güzel zaman geçiriyorlar. Evini hatırladı eski düzenimize döndük neredeyse. Fakat sorum şu ki Kedim hep mantar olacak mı? O virüs bedenine girdi artık en ufak bağışıklığı düştüğünde yada strese girdiğinde mantar olacak dendi. Bunun kökten bir çözümü yok mu acaba? Kusura bakmayın uzun oldu biraz….