Hanımlar merhaba, bebeğim tek memeden süt emiyor az önce sertçe ısırdı ve göğüs ucumu çekti göğsüm resmen parçalandı ve kanadı 1 ay önce yine aynısını yapmıştı ama o zaman böyle derin bir yara yoktu ona rağmen 1 haftada zor iyileşti. Şu anki haliyle 2 gün emzirmem mümkün degil 😫 Her türlü öneriye açığım çabuk iyileşmesi için ne yapmam gerekiyor