Tosbikimm Merhaba daha önceki postlarımda oğlumun yaklaşık 2-3 aydır bana bağımlı hale geldiğinden bahsetmiştim. Ayrılık kaygısından kaynaklı sürekli kucak isteme ve beni gözünün önünden ayırmama durumu var. Bugün doktor kontrolünde bu durumunuzdan bahsettim doktorumuz odasını ayırmam gerektiğini söyledi. Bilgisine ve görüşlerine çok değer verdiğim bi insandır kendisi ama bizim durumumuza çözüm olacağına pek ihtimal veremedim açıkçası. Bu şekilde olup da odasını ayırdıktan sonra çözüm alan annelerimiz var mı onu merak ediyorum. Bu arada oğlum 9 aylık ve gece beslenmesine devam ediyor. Doktorumuz gece beslenmesini kesmememi sadece odayı ayırmamızı söyledi. Aynı düzen farklı odalarda devam edecek yani. Bilgisi olan annelerimiz yardımcı olursa çok memnun olurum.
Yarim_Kilo_Kiyma Tosbikimm Bizde 9 aylığız ve 3 ayından beri kendi odasında, gece beslenmesine de devam ediyoruz. Hiç bir sıkıntı yaşamadık. Bencede artık oda ayrılabilir ayı itibariyle
Elifnisa20 Tosbikimm canım benım bilgim yok üstte kalsın benm kızım gece cok kalkmaz dogdu dogalı böyle bu hep kendim beslerim suanda 17 aylık eger yatmadan cok bisey yemedıyse uykusunda mama içiriyorum yediyse ellemem uyanmadıkca bende ayırmayı düşünüyorum odasını artık yoksa zorlıcak benı ilerde ve gece yatakta dönme seslerimize bile uyanır oldu ben önce gündüz baska odada gece yine bizm odada tarzı yapıcam besik park pesik zatem kolay yasınıyo bir haftaya baska eve geciyorum gecer gecmez uygulıcam sende oyle dene bence birde ayırma biraz takip et donra bi gece yatır odasında bi gece yanına al eger düzen sasmıyosa tamamen ayırırsın benm düşüncem bu 😇
Tatlisannedilekk Tosbikimm Oğlum 9buçuk aylık, 7.aydan beri kendi odasında uyuyor gece emmek icin kalkıyor illaki
Linamommg Yarim_Kilo_Kiyma naıl sesını duyuyosun ben duyamam yakın oda olsada duser kırkusu olur donuyor cok
Tosbikimm Yarim_Kilo_Kiyma lanadelmiyav Tatlisannedilekk Elifnisa20 Dtbrc Çok teşekkür ederim yorum ve tavsiyeleriniz için. Benim asıl merak ettiğim gündüz süregelen yapışık ilişkimize oda ayırmanın faydalı olup olmayacağı. Odayı ayırmış olan anneler sizin bebeklerinizle ilişkiniz bahsettiğim gibi mi sürekli kucak isteme, gözlerinin önünden ayırmama gibi durumları var mı?
Dtbrc Tosbikimm kucak isteme ve yapışık gezme durumumuz şiddetle vardı yatak ayırınca farkettimi çok aşırı farketmedi bence🥲🥲nasıl azalttım onu anlatayım trajikomik biraz.geçen hafta kolumu kırdım kucağıma almayı bırakın ilgilenemedim bile öyle olunca şimdide babasına düştü😆😆😆😆😆
Dtbrc Tosbikimm oda ayırmak bizim ikimizinde uykularını düzeltti yapışıklılığa çok etkisi olmadı bence
Yarim_Kilo_Kiyma Tosbikimm Mesela sabahları uyanıyor çoğu zaman ağlamıyor beşiğinde oynuyor beşikteki sesten uyandığını anlıyoruz tabi uzaktan kontrol ediyoruz. Sonra arada odasına bırakıyorum 15 20 dk öyle beşiğinde oynuyor. O arada bir kahve ya da yemek yiyebiliyorum. Tabi beni görünce hemen kucal istiyor🤭
Tosbikimm Dtbrc geçmiş olsun, kötü bir şey vesile olmuş ama atlatmışsınız en azından :) Ben de oda ayırmanın pek işe yarayacağını sanmıyorum ama bakalım
nurelem Ben oda ayıramam şahsen uzun bir süre bende tam tersi gözümün önünden ayıramıyorum, odasında yatmış olsa bile ben hayatta uyuyamam gider yanında yatarım , bende çocuğuma bitişik gibi yaşıyorum😇
mvsmhll Tosbikimm benim oğlum 10 aylık aynı durum bizde var ben aksine yatağını birleştirdim bizim yatakla. Öncesinde emerken gergindi göğsümü sürekli tırnaklarıyla çizip yara yapıyordu birleştirin e o gerginlik gitti çocuktan. Adem güneşin bağlanma ve soru cevap videolarına bakmanızı tavsiye ederim
Tosbikimm mvsmhll Bir bakayım teşekkür ederim. Bizim gece beslenmesi ya da uyku düzeni ile ilgili bir problemimiz yok aslında. Çok düzenli değil ama kör topal ilerliyoruz. Gündüz yaşanan kucakta olma isteğiçini çözmeye çalışıyoruz. Güvenli bağlandığımızı da düşünüyordum ama bir yerlerde problem var demek ki :)
puffthemagicdragon Görümcem bebeği gece boyu memede duruyor diye memeden kesmişti kızını. Şu an 5 yaşında hala arada gidip emmek istiyor ve emdiginde süt geldiğini iddia ediyor. Bayağı bağlı ve ihtiyacı olduğu anda kesildiği için atlatamadı bu süreci. Bebeğinizin neye ihtiyacı olduğunu en iyi siz anlarsınız. Tüm değişiklikleri tek seferde yapmayın. Oda değişikliğine alışınca gece beslenmesini kesin ya da tam tersi. Bir anda tüm düzeni bozulursa daha sıkıntılı olabilir.
Tosbikimm puffthemagicdragon Gece beslenmesini kesmeyi düşünmüyorum şimdilik devam edicez. O kısmı hani odalar ayrılınca nasıl olur acaba diye belirtmiştim ama ben de dediğiniz gibi bütün değişikliklerin birden yapılmamasından yanayım. Ne kadar küçük olurlarsa olsunlar etkileniyorlar maalesef
Elaalya Tosbikimm o bağımlılık zamanla geçiyor. hatta bazen ara ara tekrar oluyor. tekrar geçiyor. kızım 17. ayına girecek hala beraber yatarız beşiği yatağıma birleşik. ben olsam ayırmazdım. 2 yaşına kadar ayırmayı düşünmüyorum. memeden kesip daha br kaç ay beraber yatıp daha sonra ayrı odada yatırmayı düşünüyorum. kızım mutlu ben mutluyum.
Tosbikimm Elaalya ben de düşünmüyordum ama doktor kafamı karıştırdı biraz gün içindeki ilişkimizin daha normal olacağını söyleyerek. En azından 1.5 yaşa kadar aynı odada oluruz diye düşünüyordum. Aldığımız nefese bile uyandığı için eşim de attık ayırmaktan yana ne yapsam bilemedim hakkımızda hayırlısı.