Ipekada34 [url=https://www.hizliresim.com/lnz1ziq] Bugün aşı olduk 4 ay aşısi huysuz diye salliyodum bi baktim kafayı kaldrdi böyle durdu sonra bacaklarini bisiklet gibi hareket ettirmeye başladı hoşuna gitti heralde devamlı yapiyo böyle oturmuş oluyomu yatar pozisyonunda sadece kafayı kaldryo
Kadifemsii Ipekada34 hiç sıkıntı olmaz kısa kısa kucağınızda oturtabilirsiniz benimde kızım böyleydi her bebek böyledir bence doktorumuz kucakta az az oturt dedi 5 aylıkken desteksiz oturdu