Suu123 Bugün 30 günlük olduk. Son bir haftadır sütüm azaldı gibi. Bebeğimin kakasi fişi iyi çok şükür ama akşama doğru dsha sık emmek istiyor ve yetmiyor. Bu durumu yaşayan var mı. Geçici midir acaba.
Hayalims Suu123 benim hep Azdı akşamları daha da çok azalıyordu mama ya başladık bol bol su içip süt yapan gıdalardan yeyin ve uyuyun mümkün oldukça
Esraeg Akşama doğru süt daha koyulaşıyor yağlı süt yani çekmek zor geliyor bebişlere sık sık emzirmeye devam et bende öyle olmuştu
Suu123 Esraeg emdikten sonra elimle sıkıyorum damla gelmiyor. Bir iki aksamdkr da emerken bırakıp ağlıyor 😔
Zeyzeynoo14 Sütüm azaldı diye stres yapmayın kendinize stresten olumsuz etkiliyor malesef tam tersi pozitif olun yediklerinizle ve içtiğiniz bol su ile artar inşallah 🙏🌼