7,5 aylık bir oğlum var 12 gün önce falan idrarında kan gördük ve acile gittik. idrar tahlili yapıldığında enfeksiyon çıktı .antibiyotik verdiler 7 gün kullandık sonra kanın gittiğini gördüm fakat ardından bir damla şeklinde üç kez bezini aldığında kiremit renginde bir şeyi Farkettim. yine tekrar tahlil verdik protein çıkmadı enfeksiyonda yok dendi ama hala Tahlilde kan çıkıyordu . bugün tekrar doktora götürdüm kanı güzel çıktı böbrek ultrasonu çekildi O da temiz çıktı. ama yine idrarda kan çıktı kiremit renginde idrarın da görmüyorum Halbuki başına böyle bir şey gelen var mı çocuk nefrolojisi ne götüreceğim