Ecefe01 Biz dün sezsryan doğum ile oglusumuza kavuştuk 😍💙 Sizlere sorum olacaktı benim sütüm ve göğüs ucum hiç yok o yüzden doktorumuz göğüs pompası alın dedi ne marka almayim
theAna Ecefe01 öncelikle hoş geldiniz Allah analı babalı büyütsün. 🌸 Ben lansinoh elektrikli çift olanından kullanmıştım çok memnun kaldım tavsiye ederim.
Hayalims Ecefe01 benim sütüm de yoktu ama almadım sürekli emzirdim bebek emdikçe çıkıyor canım meme ucu ve sütde öyle geliyor yara oluyor göğüs ucu illaki lansinoh göğüs ucu kremi kullan genelde kiwi marka göğüs pompası duymuştum buradakilerden
Sltan45_a Ecefe01 Allah analı babalı büyütsün .benimde gözüm ucum yoktu iki yaşında hala yok.silikon üç kullandım ben.ara ara sagdim biberonla da verdim
benaslindayohum Ecefe01 kizim kuvozde kldgi icin surekli pompa kullnmistim lansinoh tekli bnve gayt guzel ama siz sürekli kullanmayacaksaniz manuel alabilirsiniz