Siinemm bende 40 günlük felanken vermiştim canım birşey olmaz korkma bana özel hastanedeki doktorum demişti huzursuzluğı artarsa da bi çay kaşığı kadar verebilirsin diye ben de çok ilaç verme taraftarı değilim ama çok ağladığı zaman insanım elinden birşey gelmiyor ister istemez bi yeri mi ağrıyorda bu kadar ağlıyor dio insan şuan bebeğim 4.5 aylık bugune kadar ¾ kere verdim calpol çok çaresiz kaldım sebepsiz yere ağldığı için mesela dünde verdim