snowflake Varmı güvenilir bir site yada beğendiğiniz güzel dediğiniz takım bana fikir olsun istiyorum dolabını yenilemek istiyorum
mertinannesi_ snowflake ben bayram için sitareden aldım çok memnunum kumaşları falan çok guzel ama biraz pahalı geldi bana. görüp giyip alman daha iyi bence
snowflake mertinannesi_ Evet aslında deneyip beğenmek en iyisi ama inanın hiç gezip dolaşıp deneyip almak istemiyorum hiç sevmiyorum zaten pek güzel takımlarda bulamıyorum çevremde