Rbulgen Merhaba kızlar oğlum 4 ay 18 günlük oturmaya meyilli devamlı doğrulmak istiyo kalkmak istiyo sizler nezaman oturtmaya başladınız bu ay doktoruna sormayı unuttum merak ediyorum
1prens1prensess Rbulgen oğlum 4aylıkken kendi oturur gibi pozisyon alıyordu bende çok az sürelerde oturtuyordum 5.ayda destekli oturmaya başladı 6 6-5 gibi desteksiz oturuyordu şuan kızım 4ay14 günlük onuda az az oturtuyorum doktorum sakıncalı olmadığını söyledi bana
Minico Rbulgen benimde kızım dört aylıkken sürekli oturmaya çalışıyordu bende yavaş yavaş başlamıştım o dönem uzun olmayacak şekilde. Sizde o şekilde başlayabilirsiniz