Şunları yazarken gerçekten içim yanıyor ben adanada oturuyorum annemlere geldim kayseriye 2 ay önce de burda yataktan düşmüştü yine bugün düştü yatağını bile getirdim düşmesin dikkatli olalım diye geceleri hiçbirşekilde uyumuyor ve bende uykusuzum bayadır bu böyle bugün sabah oynamak için yanıma aldım ve nasıl gözlerimin kapandığını bile hatırlamıyorum yere düşme sesiyle uyandım ve kalbim yerinden çıktı resmen ağlamadı benim ağladığımı görünce ağlamaya başladı tarifsiz bir his 3 dür düşüyor ve ben ihmalsiz oluşuma o kadar kızıyorum ki düşündükçe beynim almıyor o kadar yoruldum ki anneliği beceremiyorum galiba annesi ben olduğum için o kadar şanssız ki kusura bakmayın içimi biraz da olsa döktüm