2bebelianne__ Masalcii 2 tane 500 grlık kavanoza 1 litre süt döküyorum eşitçe 1 kutu activia kullanıyorum her kavanoza 🥰
2bebelianne__ Masalcii ınstagramda bilge.trn var onun öne çıkan hikaye kısmında var nasıl yaptığı yoğurdu 😻 activia maya kullanıyor
Eesay Masalcii 1 paket activia tam geliyor 1 litreye. Çok az sütle karıştırıyorum ki homojen hale gelsin diye. Sonra kavanozlara bölüştürüyorum paketi
Masalcii Eesay ben yoğurdu 2 günde 1 yapmayı düşünüyorum ama her seferinde activia ile mi mayalamam gerekiyor
Masalcii Eesay ilk yaptığım yoğurttan ayrı bi kavanoza yoğurt ayırsam daha sonra 2. Yoğurdu ondan yapsam olur mu Yine activia diye devam etsem😄 ay ben hiç bilmiyorum mutfakta pek iyi değilim kusura bkmayın çok sordum
Eesay Masalcii tabi ayırırsanız ilk mayaladığınız yoğurttan aynı activia gibi onunla mayalarsınız sonrakini. Yine probiyotik yoğurt yapmış olursunuz 🥰🌸🌸
Eesay Melekkerem günlük pastörize alıyorum hangisi olursa ama genelde İçim, Tire Süt tercih ediyorum 🌸