Cagla1805 merhabalar kimler kaçıncı ayda adet oldu 🤔2 ay oldu doğum yapalı olsamda rahatlasam klimada bile afakanlar basıyor gece uyurken klimada bile yastıgım sırıl sıklam oluyor 😔🙄
Buglemiim Cagla1805 sezeryandan 4 ay sonra olmuştum şimdi 1,5 ay oldu halen adet olmadım ya 1 kere oldum yani bende korkmuyor değilim neden olmadım diye 🤦🏻♀️
Cagla1805 Momys_-girl ay yok keşke ben olsam şimdi göbekte gider zayıflamamda kolay oldu belirti oldumu geleceği zaman 😂😂😂
Erencinarinannesi Cagla1805 40 ım Çıkar çıkmaz adet oldum zaten 40 gün kanamam sürmüştü 12 -13 gün de adet olmuştum neredeyse 2 ay kanama olmuştum Temmuz 5 den eylüle kadar allahım yazın ortasında faciaydı artık ped görmek istemiyordum o gün bugün düzenli olurum oğlum 25 aylık
Birprensannesi12 Cagla1805 maşallah 40 m çıkar çıkmaz oldum ben .şuan da yeni yeni düzene girdi 10 gün 11 gün oluyodum ilk defa bu ay 8.gun temizlendm