nurtas Kızlar 41 gün önce sezeryan ile dolum yaptım iki gündür çok fazla kanamam var depend bile etkili olmuyor arasına bir de bebek bezi koyuyorum. Böyle bir durumu yaşayıp dr muayenesi olan var mı acaba ?
nurtas Hayalims benim kanamam azdı hatta 2.haftada kanama vs hiç birmşey olmadı 40.günde kanamam başladı , dediğim gibi depend üstüne bebek bezi koyuyorum anca öyle akma vs olmuyor
nurtas Pembepanterr yarın gideceğim bakalım . Bulunduğum bölgede sadece devlet hastanesi var o da randevusuz alır mı bilemiyorum