6 aylık bebem hiç bi şekilde mama içmek istemiyor çok mama değiştirdim aptamili yine içiyordu seviyordu ama ek gıdaya başladık iyice bıraktı sadece gece içiyo
Acaba mama kullanmasam ne olur kullanmak şart mı kaçıncı ayına kadar kullanmalıyım teşekkür ederim şimdiden