1prens1prensesannesii Kızlar 15 aylık olacak oğlum.. Nasıl oldu anlamadım. Ara holde ki ahşap kapıya kafasını çarptı yavrum nasıl ağladı hemen şişti alnı. Çok ağladı buz kompreksi yaptım elimden geldiğince hoş onu da çok yaptırmadı da. Birşey olur mu acaba? Şişti ya alnı
HandeSs 1prens1prensesannesii 2 3 saat uyutmayin gozetleyinbir sey olmazinsallah benimdeoglum 1yasindagecenlerde yataktan dustu alni morardi sisti buz koyduk 1 hafta falan surdumorlugu ama gecti
Yusuf20 1prens1prensesannesii ağlaması geçmezse göz kayması burun kanaması kusma gibi durum olursa gidersiniz ama 24 saat boyunca gözlemle derim.geçmiş olsun canım Allah beterinden korusun
Siass Benim de kızım salıncaktan düştü evde kafasının arkasına vurdu 1 buçuk saat oldu herhangi kötü bi belirti yok ama ne gitsem mi bilmiyorum çok korktum geçmiş olsun size de i😕🙏
1prens1prensesannesii Siass 60 cm den yüksekse bir götürün isterseniz. Benim ki düşmedi ya bilemedim ne yapsam. Geçmiş olsun
Mommy_ 1prens1prensesannesii Benim oğlumun da hizini alamayıp salon kapısına kafa atmisligi vardır. Üstelik keskin yerine denk geldi alni burnunun ucuna kadar çizildi ve şişti. Morlukları için hirudoit krem yara icin de iz kalmasın diye bepanthol anti scar jeli kullandık. Geçti şu an iz vs bişey kalmadı. Ben korkup doktora götürmüştüm ama baya kafa travmasıydı çünkü. Siz de gözlemleyin anormal bir durum görürseniz doktora götürürsünüz.
1prens1prensesannesii Mommy_ aynen keskin yerine denk geldi. Kaşla göz arasında herşeyi yapıyorlar. Hemen buz uyguladım. Kusma vs olmadı. Şimdi uyku saati geldi mıznızlandı uyuttum. Kontrol ediyorum bakalım Zaten sabaha kadar milyon kez uyandığı için umarım bugün de uyanır da.. Herhangi birşey olmaz 🤲geçmiş olsun size de
oyku_moms1 1prens1prensesannesii öncelikle geçmiş olsun canım. Buz uygula şiş olan bölgeye ve bebeğini takip et başını çarptığı için kusması ve uyku hali olabilir önemli olan fışkırır tarzda kusmaması ve uyuduğu zaman uyandırmıyorsan uyanmamakta direnirse bir film çektirirsin
1prens1prensesannesii oyku_moms1 buz uyguladım zeytinyağı felan sürdüm. 2 saati geçti az önce uyuttum uyku saati olduğu için mıznızlandı. Sürekli kontrol ediyorum.
1prens1prensesannesii Yusuf20 öyle çok ağlamadı şükür. Kusma göz kayması da olmadı.. Az önce uyuttum 2 saati geçti.. O da uyku saati geldiği için mıznızlandı. Bakalım sürekli kontrol ediyorum.. Amin canım teşekkür ederim
Pamircik 1prens1prensesannesii kusmuyorsa, normalden farklı bir uyku hali yoksa bir sorun yoktur. Bir süre uyutmayıp gözlemleyin. Bizimkinin de her yeri mor, kaç kez gözümün önünde düştü tutamadım. Böyle böyle büyüyorlar 🤷🏻♀️
1prens1prensesannesii Pamircik aynen düşe kalka büyüyecek ler maalesef.. Şükür kusma göz kayması ekstra farklı birşey olmadı.. 2 saati geçti zaten. Normal uyku saati geldiği için mıznızlandı. Uyudu şimdi. Kontrol ediyorum sürekli.