Kızlar merhaba. Biz alerji uzmanına gitmedik fakat ben süt ürünlerini kesince ve bebeğime de vermeyi birakinca çok rahatladı. 7.ayda anlaşıldı aşırı gazlı ve bağırsaklarından sürekli ses geliyodu. İlk yoğurt tadimlarinda üç gece çok kötü olmuştu gazdan kızım sonra doktora durumu anlattığımda süt alerjisi var sen ve o kesin dedi 1aydir yemiyorum . Bizim gibi alejisi geç fark edilip geç süt ürünlerini kesen var mı? Ne zaman başladınız açmaya diyeti?