Arkadaşlar merhaba 25 aylık oğlum var. Şu e bebekte olan ilk adım arabaları oluyor ya onun üstüne yan oturmuştu arkaya doğru düşerken düşmemek için elini koydu eli burkuldu. Biraz ağladı. Parmaklarını bileğini oynatabiliyor morluk falan yoktu doktora götürmedim. Sadece o gece ve ertesi sabah huysuzluk yaptı sonra hiç acıyor demedi. Bugün 3. Gün farkettim ki elinin üstünde hafif şişlik var. Ama elini çok rahat kullanıyor hiç acıyor demiyor. Ne yapmalıyım? Önereceğiniz bir krem falan var mi?
-