Benim de oldu geçenlerde sanki şişmiş gib hissediyodum kaşıntı kaşıdıkça acı idrarda bi kaç kere yanmada oldu terlediğimiz için oluyo sanırım ondan iç çamaşırı sık değiştirdim ve sık sık suyla yıkadım kuruladım geçti şükür biraz terlersem kaşıncak gibi oluyo hemen iç çamaşırımı değiştiriyorum