Arkadaşlar 2 3 gün sonra kızımın 1. Ayı dolacak ve aşısı olucak aşı süreci nasıl ilerliyor çok ağlıyorlar mı😢🥴 ayrıca aşı takviminde bir sürü aşı var mesela 2. Ay sonu 3 tane aşı gösteriyor hepsini ayrı ayrımı vuruyolar nasıl oluyo tecrübeli anneler yazarsanız sevinirim🙏🏼😢