Yesimgulcakir bizde takipli hastasıyız, çok olumlu bir doktor, sayesinde yumurta yiyebiliyorum ki katı bir diyeti asla önermiyor. Randevu almak epey zor yalnız, sadece çarşamba günleri hasta bakıyor, muayene ücreti 500 TL, hemen test yapmıyor, diyeti açtırıyor sonuca göre teste yönlendiriyor. Özel hastane mantığında ve paracı değiller, bundan emin olabilirsiniz. Özel sağlık var ise anlaşmalı bir çoğu ile zaten bir bedel de ödemiyorsunuz.