Tecrubesizanne33 50 günlük bebeğim var 2 haftaya yakındır devamlı her akşam çıkarıyoruz ama ağlıyor kucak istiyor eğer uyuyorsa sadece yatıyor uyanırsa asla içinde durmuyor 😬sizce alışır mı yada ben mi çok şey bekliyorum hemen alışsın diye ?