Merhaba güzel anneler, çok şükür bu forumda olmak nasip oldu.
Sizlere şunu sormak istiyorum; bebeğim henüz 11 günlük 3 gündür sarılık tedavisi görüyor hastanede. Bugün kalpte üfürüm gördüler ve eko çekildi ufak bir delik var dediler 11 güne geçmesi gerekirmiş kapanmamış hâlâ.. böyle kalpteki açıklığı, deliği geç kapanan oldu mu aranızda 🥺