Bebeenes 3. 5 aylık oldu hala öyle yatağa koyuyorum ağlıyor yanına geliyorum gülmeye başlıyor benimle dalga geçme oğlum diyorum daha çok gülüyor 🤣 şimdikiler çok akıllı üzülmeyin ve Bugünlerin keyfini çıkarın şöyle Bi 2 aylık fln olsun bakın ne tatlı dilli oluyor Bi haraketler marifetler hepsi geçecek ama başka bir dert çıkar mı derseniz evet çıkıyor ona garanti veremiyorum 🤣 geçen hafta ne güzel Bi hafta yarabbi iyi uyuyor iyi yiyor dedim bu hafta daha beteri oldu ne uyuyor ne yiyor sabaha kadar oturup TV izliyor 🤷♀️ beklemekten başka çare yok bunu anladım hep kendi dedikleri olsun istiyorlar 🙄