Hbbknk göğüsün ucuna değilde kenarında yara yada şişlik olan kısma direk şırınga vurup boşaltıyorlar değil mi? Eltimde mastitten aynı durumu yaşadı. Ama boşaltırken şırıngaya gelmesi iyi bir şey, içerde sert kıvamlı kaldığında operasyon yapılabiliyormuş. Onun bir kısmını alabildiler de gerisine operasyon dediler. Yaptırmadı kendiliğinden iyileşti. Hani iltihwplı yara olup dışa vurmuştu resmen,ona rağmen o göğüsten emzirmesini söylediler. Doktor kontrolünüzde sorabilirsiniz hekime tekrar. Boşaltılsa da siz sürekli sağın tekrar süt doluyor sonuçta, mastite çevirmesin yine.