Akşam bir yerlere çıkacağımızda bazen sütümü sağıp termosa koyuyorum. Sonra gittiğim mekanda bebeğime veriyorum.
ya da daha önce sağmış olduğum sütü götürdüysem sıcak su isteyip ısıtıyorum.
Fakat sanırım pratik biberon ısıtıcılar var. Kablosuz falan.. hiç kullanan var mı acaba? Siz ne şekilde yapıyorsunuz hanımlar?