FatmaKrbkl zeynepcan1 besafe izi comfort x3 isofixli muazzam bişey oğlum çok seviyor 🤩 renk tonuna göre fiyatı değişiyordu en ucuz kırmızı olandı onu aldık 🤑😂 adac testlerinden geçen bir koltuk almaya dikkat edin lütfen markası ne olursa olsun ☺️
FatmaKrbkl zeynepcan1 En iyi özelliği yüksek olması 4 kademeli yatışı var oğlum rahat uyuyor içinde, arabaya takması da kolay dönme özelliği falan yok ama