Merhaba anneler kızım 6 aylık 5. Aydan itibaren tadım vs derken ek gıdaya tamamen geçtik herşeyi yiyor şükür ama emmeyi 1 ay önce kesti aptamil kullanıyorduk asla içmiyor süt artık. Bebelac aldım onu da içmiyor mama sürekli değişmek istemiyorum ama ne yapabilirim? Önceden mama destekli emerken aptamili çok güzel içiyordu 😬😬