HappyKids doğru emziremedigimi düşünüyorum burda breastfeeding midwife emzirme ebesi geldi ve hadika.dedi ama ben hala tam doğru emziremedigimi düşünüyorum. Kilosu gelişimi cok iyi herhangi bi catlak aci vs yok . Emzirmek gerçekten cok mutlu ediyor emziririken mutlu oluyorum. Birde hiperlaktasyon dan şüpheleniyorum ne yapabilirim