Meloo7 Kızlar oğlumu emziriyorum bu dönemde acı yesem sütüme geçer mi acıyı çok seviyorum ama yemeye korkuyorum 😛
biregesevdasi Meloo7 ben sarımsak ve soğanın sütüm tadını değiştirdiğini okumuştum bir yerde acı ise sadece bebek kakasını yaparken sıkıntı oluyormuş.
Leyll Meloo7 Süt açısından bir şey olacağını sanmıyorum. Ben acıyı çok severim. Acısız hiçbir şey yemem. Bir sorun yaşamadık.
Tatlisannedilekk Meloo7 4.aydan itibaren herşeyi yemeye başladım, acısız yemek yiyemem abartmayacak şekilde acı yiyorum
Aysegul1aren Doğduğun dan beri yiyorum hala 12 ayligiz beraber yiyoruz simdi ne yaparsam ondan yemek istedigi icin aglamayada fırsatı olmuyo acidan 😀😅
Flulardangamze Genelde 40i çıkmadan yenmez bebekde karın ağrısı yapar ki bende öyle olmuştu 2aydan itibaren yemeğe başladım herhangi bir sıkıntı olmadı 40liyken gerçekten herşey süte geçiyor sonra bebeğin midedi bağırsakları alışıyor 😊