Kızlar 5. Ayda doktor önerisiyle ek gıdaya başlamıştık ufaktan. Tadımlar bittikten sonra her gün üşenmeden ona özel yemekler yaptım bi hevesle oturdum ama hiç birini bi kaşık bile ağzını açıp yemedi. İlk başlarda önemsemedim ama artık bişeyler yemesi lazım yani az da olsa.Yine bigün ablama gittim tarhanasını yanımda götürdüm pişirirken dedi ki tatsız tutsuz yemez tabi çocuk çay kaşığının ucuyla tuz attı kızdım ama kızlar bebeğim ilk kez yemek yedi o gün. Şok oldum ağzını açtı ve istedi ilk kez bişeyi. Doktorumu aradım anlattım kimi bebeklerin damak tadı gelişmiş olur direkt sofra yemeği isterler dedi yemediyse yapacak bişey yok abartmadan tuz at dedi. Valla atıyorum artık ben. Var mı sizlerde 1 yaşından önce tuza başlayan. Valla hiç böyle hayal etmemiştim ama ne yapayım bebişim bana uymadı.