Gokce12inci Dünden beri çok ağlıyor sürekli emiyor geliba gaz sorunu yaşıyor çünkü çıkartırken zorlanıyor biraz mama verdim kakasını rahat yaptı bugün hiç yapmamıştı sizce neden kaynaklı ne yapmalıyım göğüsümu bırakınca çok ağlıyor
Gokdenizenes Gokce12inci sab simplex damlasını kullanıyorum çok iyi geliyor 1 hafta boyunca gaz nedeniyle hastaneye gidiyorduk bu damlayı aldığım ilk gün 1 çay kaşığı verdim sabah 1 çay kaşığı akşam 1 çay kaşığı ve ters çevirip sırtını ufaliyordum arada bir poposuna vurarak hem ağızdan çok afedersiniz hem alttan attı gazını sizede tavsiye ederim reçetesiz satılıyor 84 TL