Kızlar öncelikle merhaba 🌸
17 Mayısta doğum yaptım. 37 gün sonra kanamam bitti. 2 hafta sonra sanırım, tekrar çok az kanamam oldu. Bu sabah baktığımda tekrar kanamam başlamıştı. Şuan aktif olarak kanamam devam ediyor. Korkuyorum doktora gitsem mi? Bu şekilde olması normal mi?