umudum_var2 7 aylık hiç izletmedim. Ama günde 15-20 dk en fazla normal bence. Ben telefondan veya televizyondan ingilizce müzik veya çizgi dizi açıyorum sadece dinlemesi için. Ama ekran karşısına oturtmuyorum sadece dinliyor bakmıyor. Yemek, temizlik vs yaparken sallanan beşiğe koyuyorum hem oynuyorum hem işimi yapıyorum. Ama 10. ay gibi yavaş yavaş izletirim diye düşünüyorum, çizgi film/dizi değilde bebekler için ingilizce öğrenme kanalları var youtubeda. Büyük ihtimal onları izletirm 15-20 dk.