Bebeğim biraz hasta onun verdiği huzursuzluktamı var bilmiyorum ama ayakta gezerken hiç bi sorun yok gayet neşeli çocuk asla oturmayacak yere koyulmayacak uyutulmaya çalışılmayacak sanki bi yerini kesermişcesine ağlıyor. Artık kriz geçirmek üzereyim . Neden böyle , bizim gibi olan varmı 😭