Emine_dnz Mom44454 anladığım kadarıyla sancılar var ve bebegin kalp atışları yüksek bebek dayanmıyor sanciya dogurursun hayırlısıyla insaAllah bi avazda kurtarsin Allah
gozdesh Mom44454 benim de sancılarım vardı ama hiç hissetmiyordum. 2 hafta sonra 38+3 de doğum yaptım.
Elifhkn Mom44454 kac haftalik oldugunada bagli sancin var ama.duzensiz birde bebegin kalp atisi yuksek biraz sanki doktornda soyler bunla ilgili sanrm
Mom44454 Emine_dnz sağol canım doktor sşırı yoğundu alel acele baktı bir hafta sonrada kontrole gel dedi 37 haftalığım🙊🤷🏽♀️
Mom44454 Elifhkn 37 haftalığım canım teşekkür ederim öncelikle. Tam mesai bitiminde aldı doktor sonuç için hızlıcada baktı bir hafta sonra kontrol dedi başka bir şey söylemedi😞
Mom44454 Epifenomen-gkc ay canıım doktor hiçbir şey söylemedş aşırı yoğundu hızlıca baktı bir hafta sonra kontrole gel dedi 😥
Elifhkn Mom44454 gercktenmi ? Bence bi doktora daha gidin korkutmak icin demiyorum ama bebegnzn kalp atislari yuksek ve taşikardi suan aynisini bende yasadm dogum yapmadm.ama acil yatis verildi onemli bir durum mutlaka bir doktora daha gozukun ihmal.etmeyin
Mommysharkdoodoodoodoo Çok sık sancınız var benim de sancım varmış çok yüksek ama hiç hissetmedim açılmam da olmadı zorunlu sezaryen oldum kalp atışları düzensiz olduğu için… Az kalmış kavuşmaya
Mom44454 Elifhkn herhangi bir tedavi uygulandımı canım bende baya tedirgin oldum başka doktora da gideceğim
Elifhkn Mom44454 evet 1 hafta yatdm.serum.filan verildi acikligma baktilar sezryan oldgm halde sonraki haftada oyle olunca acil sezryana alndm.Allahtan 38 haftalk olmstm
Melekk_0720 Mom44454 sancialrin var ve bebegim kalp atislari duzensiz bence acile gidin abartarak sancim var falan diyin bidaha nst cekilsin yavrunuz icin yalan soylemey deger cunku bebegin kalp atislari cok duzensiz