Benim bebeğim 3 ay lık olmak üzere.Ama uyuturken hala huysuz oluyor yani şöyle söyliyeyim uykusu olduğu zaman.”BANA YARDIMCI OL UYUMAM İÇİN” Çağrısıymış o.Yatağına yatırmak,ışığı kapatmak,emziğini vermek yardımcı oluyor bi nevi.Bazen evin içinde dolaşarak uyuyor o öyle istiyor sırtım yere gelmesin İstiyor yani 🤪 bazen de pusete koyup uyutuyorum ama çoğunlukla yatağını İstiyor :) yatağı da sallanan beşik den kendisi zaten ayaklarını oynatırken bir nevi uyku sinyallerini veriyor beşik ve uykuya dalıyor ☺️