Bebeği yüksek ateş olup serum takılan oldu mu az öncede post açmıştım bıngıldak testi diye neyseki o temizmis ama yüksekmis ateşi serum takmışlar neden kaynaklı bekliyoruz idrar tahlili temiz fakat kan sonucu bekliyorlar bebeğin teyzesiyim ben , yüksek ateşten serum takmışlar üzüldüm şuruplar ise yaramamış :(