Cevherasyam sütün bitmez strees yaptıkça gelmez sadece sağarak vermeye devam edersen daha cok memeden koparırsın. Memeni sık kaşıkla ver gerekirse amam biberon kullanma. Bende red yaşasım tam 3 ay kabus gibiydi. Sağarak vermek istedim ama sütümün gelemdiğini gördükçe daha cok strese ve üzüntüye girdim. Cok iyi bir doktorlar karşılastım. Ne kadar sağarsan sağ meme olayı arz/talep meselesidir dedi. Beebğin memeyi ağzına götürdüğü anda ne kadar ihtiyacı varsa okadar süt gelir. Ama yapay birsey memene koyduğun 10 cc bile bazen sağamazsın . Böyle gördükçe sütünün azaldığını düşünür daha cok kahrolursun. 20 günlük bebeğin midesi ufacıktır. Kaşıkla sıktıkça ver doydupu zaman fazlasını cıkarır zaten. Sen sadece cok sakin ol bol su iç olabildiğince uyu. Ve doktorum şey demişti bebek emzirirken. İbadet eDer gibi emzir. Kimse olmasın sessiz sakin odada sen ve bebegin💚