Eslem_beyza ben doğum yaptığımda bebeğim ilk 1 ay memeyi kabul etmemişti o süreçte sütümü sürekli sağıp biberon ile besledim sütümü artıran bu pompa olmuştu çok işime yaramıştı daha sonraları da fazla sütümü sağıp derin dondurucuda biriktirmek için kullandım. Bir bebeğin emdiği kadar hiç bir pompa çoğaltmaz sütü. Ama bebeğinizin emdiği saatler dışında sağım yapabilirsiniz tabi bide ikili olduğu için ikiz bebek mesajı veriyor vücuda Buda çoğalmasını tetikleyebilir