Canım sakın 2 saati geçirme. Bende uyandırmakta zorlanıyorum diye, bebeğimde çok uyuduğu için 3,4 saatte bir emziriyordum Acıkınca ağlar diyordum. Kontrole gittiğimizde yavrumun sarılık olduğunu öğrendik. Öğrenir öğrenmez saat başı emzirdim hemen atlattık sarılığı çok şükür