Merhaba arkadaşlar 19 günlük bebeğim var az önce sağlık ocağından arayıp topuk kanında biotinidaz eksikliği olduğunu bunun için Hacettepe yada Gazi hastanesine sevk edildiğimi tedavisi olduğunu söylediler böyle birşey başına gelen var mı varsa bizi neler bekliyor yaşayan birileri varsa beni de bilgilendirebilir mi