Hafsaefsa Buyun 3 adet aşı olduk verem ve karma sizde durumlar nasıl, 3 gün banyo yokmuş bugunde içindemi arkadaşlar napmam lazım nemli bir bölgedeyim
Tgbygt Hafsaefsa Geçmiş olsun ben geçen hafta aşı yaptırdım 1 gün ateş oldu şükğr huzursuzluğu yoktu ama üç gün banyo yaptırmadım aşı olduğumuz gün hariç üç gün yaptırmadım