Srhtzlyh Iyi günler hanımlar bu doktora giden var mı ilgileniyor mu acaba. Bugün bebeğimi götüreceğim nöbetçi doktor oymuş
Srhtzlyh Gulsen96 doğrudur😊 bende ismi farklı olduğu için merak ettim açıkçası. Birde 3 gündür devlet hastanesinde gitmediğim doktor kalmadı özele gitmişken ilgilensin istiyorum.