Kızlar okadar üzgünüm ki hala yavru bi kedi gibi geliyor bana iki üç aydır aynı kiloda sabit kalmış hiç bi şekilde alamamış okadar üstüne titrediğim halde böyle olması çok üzüyor beni doktor eğer 1,5 ay sonra geldiğinizde yine almamış olursa farklı özel mamalar oluyormuş ona baslıycaz dedi neden böyle gelişim geriliği oldu anlamıyorum 😪