Firuzeee12 Selam, bebeğim tam 2 aylık ve uyku düzenini oluşturamıyorum. Sizce çok erken olduğu için mi ? Nasıl bir düzen oluşturabilirim?
Tazeanne3434 Firuzeee12 3. Aydan sonra oluşmaya başlamıştı bizde erken bence ki 4 aylık olduk daha tam düzen yok malesef atak dönemleri işleri bozuyor 3 gün düzenliyse 4. gün yok yani
Wanderlust Firuzeee12 uyku duzeni icin 4.ay atagindan sonra 5.ayda baslanmasi oneriliyor. Ama 3.aydan itibaren bebeginizin mizacina gore 3 asagi 5 yukari bir duzeniniz olur biraz daha sabir 🌸
iki_prenses_annesi201 Firuzeee12 cnm daha erkn.. Bnm kızım 4 aylıktn snra uyku düzeni olşmaya başldı… Atak haftalrk denk gelnce geri bozluyordu tbi ama gnlde düzlrdi
Firuzeee12 iki_prenses_annesi201 Tazeanne3434 evet atak haftasında çok fazla düzen değişti bazı günler gündüz hiç uyanmıyor nerdeyse bazı günlerde uykuya direniyor