Masal4848 bende 8 ay civarı olmadım ama hamile olsam anlardım diye düşünüyorum çünki kızıma hamile olduğumda test yapmadan hissetmiştim ama konduramamıştım ilk hamileliğimde e hamile olmayınca haliyle daha rahat oluyorsun bulantı halsizlik vs olmıyor